El dissabte dia 24 de gener a les 19’30h, Compromís per Benifairó presenta el seu projecte polític a tot aquell que tinga a bé acudir. tarja acte 24 gener.ai

No volem organitzar un acte que consistisca en un seguit de discursos per part de membres de l’agrupació. Com podeu llegir a la tarja, li donem un format d’assemblea. Perquè un partit polític no té sentit si no és una organització oberta, on tothom pot participar i canalitzar les seues inquietuds cíviques. Sumem des de la base, perquè som base, i us volem escoltar a tots, convidar-vos a unir-vos a nosaltres, a aportar tot allò que creieu que és útil per construir un futur millor. Sempre des dels postulats polítics amb què ens hem presentat des d’un principi: una força valencianista, d’esquerres i ecologista.

Volem canviar la situació política i social en què es troba actualment Benifairó. Aspirem a ser una alternativa de govern. Però volem ser-ho amb la participació de tots i solucionar els problemes reals que ens afecten. Treballem i treballarem des de la transparència, l’honestedat i la participació per al servei dels ciutadans i per als interessos de la majoria. Som una opció oberta amb pretensions de regenerar i dinamitzar la política local. Per aconseguir-ho volem ser la teua veu.

Fem una crida a la participació, el dissabte us volem actius, combatius i que ens adonem que tot passa per participar. Obrim el debat, i que siga l’eix sobre el qual construir.