benifairoassembl02

El passat divendres, 20 de setembre, la coalició Compromís de Benifairó de la Valldigna va encetar una sèrie de xerrades, amb una Assemblea participativa dels veïns i veïnes, per tal de donar a conèixer l’estil de treball de la gent de la coalició i escoltar els suggeriments, problemes i propostes dels nostres conciutadans.

La convocatòria de l’assemblea es feu  amb el missatge “T’escoltem i actuem!”. I això precisament és el que férem. Amb l’assistència d’unes 25 persones, el nostre regidor Carles Cors feu una ràpida radiografia de la situació actual: crisi, ajuntament, polítics…, on destacà que no tots som iguals, i que els polítics de Compromís escoltem la gent, ens interessem pels seus problemes i intentem donar-los solució.

A més, el company de Carcaixent, Rafa Oliver, feu una breu ressenya de com funciona Compromís, iniciant després un torn de paraules on es va debatre la realitat de Benifairó. Per part dels participants es feu una crítica a les retallades socials i als serveis municipals. També hi hagué una crítica a la trajectòria del nostre partit durant aquesta legislatura, destacant, principalment, la manca d’informació sobre el treball que el grup realitza al consistori.

Per tot això, ens comprometérem a eixir més als mitjans de comunicació, donar publicitat a les actuacions que es realitzen, utilitzar les xarxes socials i estar més presents al carrer, prop de la gent.

benifairoassembl01

En definiva, cal organitzar-se i oferir a la gent del poble allò que ens demana.

És el COMPROMÍS, en lletres grans, que es va pendre per tal de millorar el treball que s’està realitzant a l’Ajuntament.

L’acte acabà agraïnt a les persones assistents les aportacions rebudes per tal de millorar les nostres actuacions, i fent arribar la idea de que tots i totes cabem en el projecte de Compromís.